Jazyk
Hlavná navigácia

Časté otázky k objednávkam

Expedícia a termín dodania

  • Doba potrebná pre spracovanie objednávky je teraz 7 - 9 pracovných dní od prijatia objednávky.
  • V prípade úhrady bankovým prevodom 7 - 9 pracovných dní od pripísania platby na bankový účet.
  • Termín doručenia všetkými dopravcami je spravidla nasledujúci pracovný deň od odovzdania zásielky dopravcovi.
  • V prípade osobných odberov prosíme počkajte na informačný e-mail a SMS informujúce o pripravenie zásielky na vyzdvihnutie na vybranom výdajnom mieste.

Ako poznám, v akom stave je moja objednávka?

  • po prijatí objednávky do nášho systému odosielame automatický email s potvrdením objednávky a prehľadom objednaného tovaru. (Ak tento email nemáte, buď nedošlo k dokončeniu objednávky, alebo bol zadaný chybný email. V tomto prípade nás kontaktujte na info@domlatok.sk.)
  • akonáhle začneme objednávku spracovávať, odosielame ďalšie automatický email s informáciou o spracovaní objednávky
  • akonáhle je objednávka pripravená na expedíciu, odosielame email s touto informáciou
  • akonáhle odovzdáme balíček dopravcovi, odosielame email s touto informácií a tiež číslom pre sledovanie zásielky u dopravcu

Kde zistím, za ako dlho bude moja objednávka spracovaná?

  • V rámci procesu objednania je priamo v košíku pod zoznamom objednaného tovaru aktuálny termín, kedy bude vaša objednávka pravdepodobne spracovaná
  • Termín spracovania je uvedený tiež v prvom automatickom emailu s potvrdením prijatia objednávky

Môžem niekde sledovať stav svojej objednávky?

  • Ak ste registrovaný zákazník, môžete sledovať svoju objednávku vo svojom užívateľskom účte.
  • Prihlásenie do používateľského účtu tu:
Hľadanie